SPROSTITE SE. MAR NAM JE.

#WHATEVERHAPPENS. VAM VEDNO STOJIMO OB STRANI. PROAKTIVNO.

BEV 2023

SPROSTITE SE. MAR NAM JE.

#WHATEVERHAPPENS. VAM VEDNO STOJIMO OB STRANI. PROAKTIVNO.

MI SKRBIMO, DA VAM NI TREBA.

Opozorimo vas na servisni termin, ki ste ga morda pozabili. Pojasnimo vam opozorilno sporočilo, ki ga morda ne boste razumeli. Poskrbimo za menjavo olja in koles, tako da vam ni treba. In če ne veste, na koga se obrniti ob nesreči? Sprostite se. Vedno vam stojimo ob strani. Proaktivna skrb je več kot le izdelek. Je obljuba. Ne bomo vas pustili na cedilu, zato se lahko v miru prepustite užitku v vožnji. Če se želite potopiti v čudoviti svet brezskrbnosti, potrebujete le aplikacijo My BMW. Najboljša stvar pa je, da za vas ne bo nobenih dodatnih stroškov. Več podrobnosti najdete v spodnjem razdelku z zahtevami.

PROAKTIVNA SKRB. DOBRA STORITEV RAZMIŠLJA VNAPREJ.

Proaktivno vas samodejno poveže s celotnim servisnim svetom vašega servisnega partnerja BMW in gre še dlje.

Spletna rezervacija termina.

Lažje kot kdaj prej. S spletno rezervacijo servisnega termina BMW lahko zdaj prek spletne strani ali aplikacije My BMW z nekaj kliki enostavno in kadarkoli rezervirate svoj termin v servisni delavnici, hitro in kadar vam najbolj ustreza.

Hitrejši postopki.

Naši strokovnjaki zagotavljajo hitro in enostavno pomoč neposredno v vozilu prek telefona ali storitve oddaljenega dostopa, tako da nič ne ovira nadaljevanja vaše poti. Če je potrebna dodatna pomoč, vas bomo napotili k najbližjemu servisnemu partnerju BMW ali pa bomo k vam poslali mobilno enoto.

Vedno vam stojimo ob strani.

Dober občutek, ko veste, na koga se lahko obrnete v najslabšem primeru. S pomočjo na cesti BMW je kompetenten partner oddaljen le en telefonski klic – 24 ur na dan, 365 dni v letu. Ali po telefonu, s klikom v meniju iDrive ali prek aplikacije My BMW – strokovnjak BMW vam je vedno na voljo.

Neprekosljiva storitev.

Naša servisna mreža številnih profesionalnih servisnih partnerjev BMW vam zagotavlja najboljšo servisno izkušnjo. Napredne rešitve, kot so oddaljena diagnostika in pregledno svetovanje prek videokomunikacije, so združene s priročnimi možnostmi, kot so spletno naročanje na servisni termin, prijava od doma, oddaja in prevzem vozila 24 ur na dan ter možnosti digitalnega plačila. Individualno in inovativno.

PROAKTIVNA SKRB ZA VAŠ BMW.

Bi radi izkoristili prednosti proaktivnih servisnih storitev? Vse je zelo preprosto. Tukaj lahko izveste, kako to storite:

ZAHTEVE.

  • Preprosto prenesite aplikacijo My BMW in omogočite obvestila.
  • Aktivirajte pogodbo BMW ConnectedDrive.
  • Vnesite vozilo in želenega servisnega partnerja BMW.
  • Vnesite elektronski naslov in telefonsko številko.
  • Dodelite želena obvestila in pooblastila.
  • Namesto tega izvedite enake korake na portalu BMW.
  • Opravljeno.
Prenesite aplikacijo My BMW

APLIKACIJA My BMW.

Pametne storitve za več sprostitve. Aplikacija My BMW spremeni vaš mobilni telefon v digitalno razširitev vašega BMW. In idealen kanal za proaktivno skrb. Odkrijte uporabne in informativne funkcije.
image alt text

Vaše prednosti.

  • Posodabljanje vozila na daljavo. To pomeni, da bo programska oprema vašega vozila ves čas posodobljena.
  • Pregled stanja vozila. S pametnim telefonom preverite nivo motornega olja, tlak v pnevmatikah (odvisno od modela), nivo zavorne tekočine in zahteve po servisu.
  • Neposredna povezava s pomočjo ob nesreči in pomočjo na cesti.
  • Spletna rezervacija termina. Rezervirajte termin pri svojem servisnem partnerju BMW z le nekaj kliki.
  • Enostavno urejanje osebnih podatkov, vozila ali servisnega partnerja BMW.
image alt text

V samo treh korakih do aplikacije My BMW.

  1. Prenesite brezplačno aplikacijo My BMW iz Apple Store ali Google Play Store.
  2. Ustvarite BMW ID ali se prijavite z obstoječim. 
  3. Vnesite identifikacijsko številko vozila (VIN) svojega BMW in jo povežite z aplikacijo My BMW.

BMW PAY.

Najnovejša servisna funkcija My BMW smiselno zaokroži izkušnjo digitalnega servisa in vam ponuja vse, kar želite od sodobnega sistema spletnega plačevanja. Plačajte hitro, z največjo varnostjo in takoj prejmite potrditev. To vam omogoča, da ves čas spremljate svoje finance. Na voljo pri posameznih servisnih partnerjih BMW.
image alt text

Vaše prednosti.

  • Pregledno spletno plačevanje.
  • Plačujte 24 ur na dan, tudi izven delovnega časa.
  • Napredne možnosti plačila, kot so Apple Pay, Google Pay, direktne obremenitve SEPA in takojšnje nakazilo.
  • Brez čakanja na sprejemnem pultu.
image alt text

V treh korakih do vašega plačila.

  1. Prejeli boste SMS/e-pošto ali potisno obvestilo prek aplikacije My BMW s povezavo za plačilo.
  2. Vnesite svoje plačilne podatke.
  3. Takoj boste prejeli potrditev.

BREZKONTAKTNI SERVISNI SPREJEM.

Ta storitev je zdaj na voljo 24 ur na dan. Svoj BMW lahko popolnoma brez stika oddate na enem od naših zunanjih terminalov. To storite tako, da se naročite pri svojem servisnem partnerju BMW po telefonu ali prek spleta in izberete brezstični sprejemni sprejem. Nekaj dni pred terminom boste prejeli povezavo, ki vam omogoča predhodno prijavo. Nato boste prejeli kodo, s katero lahko oddate avtomobilski ključ in ga znova prevzamete. Na voljo pri sodelujočih servisnih partnerjih BMW.
image alt text

Vaše prednosti.

  • Največja prilagodljivost z možnostjo oddaje avtomobilskega ključa 24 ur na dan. 
  • Brezstična prijava brez čakanja. 
  • Najboljša storitev. Največja neodvisnost.
image alt text

V treh korakih do vaše brezstične storitve.

  1. Predhodno vnesite svoje podatke na spletu, da prihranite še več časa.
  2. Odložite avtomobilski ključ na terminalu. 
  3. Prejeli boste obvestilo, ko bo vozilo znova na voljo za prevzem.

PAMETNA VIDEOKOMUNIKACIJA.

Zahvaljujoč pametni videokomunikaciji BMW, inovativnemu sistemu dialoga prek videa, lahko enostavno opazujete naše servisne strokovnjake BMW pri delu. Medtem ko se na vašem BMW izvaja servis, boste po elektronski pošti, prek SMS ali v aplikaciji My BMW prejeli videoposnetek, ki je bil ustvarjen neposredno v delavnici. Ne glede na to, kje ste trenutno, boste lahko natančno videli, katera dodatna vzdrževalna dela in popravila so potrebna. Prejeli boste podroben stroškovni predračun za predlagano dodatno delo, o katerem se lahko pogovorite z našimi servisnimi strokovnjaki in ga odobrite z enim klikom.
image alt text

Vaše prednosti.

  • Posamezen videoposnetek prikaže dodatne potrebe po servisnih storitvah neposredno iz delavnice.
  • Popolna preglednost in brez skritih stroškov.
  • Hitre in enostavne odločitve z le nekaj kliki.
image alt text

V treh korakih do videoposnetka vaše servisne storitve.

  1. Medtem ko se na vašem BMW izvaja servis, boste po elektronski pošti, prek SMS ali v aplikaciji My BMW prejeli videoposnetek, ki je bil ustvarjen neposredno v delavnici. 
  2. Vaš servisni strokovnjak BMW vam bo posredoval podrobno ponudbo za predlagana dodatna servisna dela. 
  3. O ponudbi se lahko posvetujete s svojim servisnim strokovnjakom in jo odobrite z enim klikom.

NAŠA VSESTRANSKA BREZSKRBNA SERVISNA STORITEV.

Ideja »Sprostite se. Mi poskrbimo za vse.« nas spodbuja k nenehnemu izboljševanju naših servisnih storitev, tako da se lahko v celoti osredotočite na užitek v vožnji. Naslednji štirje izdelki in storitve dopolnjujejo našo odlično storitev za stranke.
* Za vsa nova vozila BMW veljajo celovite storitve BMW pomoči na cesti za obdobje 2 let od datuma prve registracije. Po preteku 2 let starosti vozila je odločitev o podaljšanem jamstvu mobilnosti BMW pomoč na cesti v vaših rokah. V primeru menjave olja pri pooblaščenem BMW servisnem centru, se vaše jamstvo mobilnosti BMW pomoč na cesti samodejno podaljša za nadaljnjih 24 mesecev, in sicer do največ 10 let od datuma prve registracije.

FAQ: POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA.

Kaj je Proactive Care?
BMW je eden prvih proizvajalcev v avtomobilski industriji, ki ponuja proaktivne in preventivne servisne storitve. Naš cilj je proaktivna skrb. V ta namen sistem občutljivih senzorjev analizira podatke v realnem času in samodejno prepozna prihajajoče potrebe po vzdrževanju ali popravilih za vaš BMW.
Zakaj moram posodobiti svoje podatke za Proactive Care?
Da boste lahko izkoristili vse prednosti BMW Service, potrebujemo vaše veljavne kontaktne podatke. Prepričajte se tudi, da ste se strinjali z uporabo svojih podatkov ter da sta vaš BMW in servisni partner shranjena v vašem računu ConnectedDrive. Le tako vam lahko proaktivno zagotavljamo celovito in prilagojeno podporo.
Ali je proaktivna skrb na voljo za moj BMW?
Aplikacija My BMW je na voljo za vozila od leta 2014. Prednosti proaktivne skrbi so navadno odvisne od modela in opreme. Uživajte v celovitem naboru prednosti proaktivne skrbi BMW z modeli BMW in BMWi z možnostjo BMW Operating System 7. Vaš servisni partner BMW vam bo z veseljem pomagal aktivirati vaš račun ConnectedDrive in Proaktivno skrb.
Kaj je ConnectedDrive?
BMW ConnectedDrive vam omogoča, da svoj BMW opremite z digitalnimi storitvami in dodatnimi storitvami ali jih razširite. Proaktivna skrb združuje te digitalne storitve.
Kako deluje ConnectedDrive?

BMW ConnectedDrive zajema vse digitalne storitve, ki pametno povezujejo vozilo s svetom zunaj njega. Poleg telematskih storitev vključuje tudi sisteme za pomoč vozniku, povezave za mobilne naprave ter razvedrilne in prometne storitve.

Za uporabo ConnectedDrive morajo biti izpolnjene naslednje zahteve:

  • Vaše vozilo ima vgrajeno in aktivno kartico SIM
  • Imate BMW ID
  • Vozilo ste dodali v svoj BMW ID

Nasvet: Prenesite aplikacijo My BMW, da boste kar najbolje izkoristili ponujene storitve. Z aplikacijo lahko na primer načrtujete potovanja, ko ste na poti, in vnaprej pošljete cilj svojemu BMW.

Pregled storitev, ki so na voljo, najdete na strani s pregledom ConnectedDrive.

Kaj je CBS (Condition Based Service)?
Pri BMW se vzdrževanje ne izvaja redno v fiksnih intervalih. Namesto tega temelji na dejanski uporabi vozila. CBS (Condition Based Service) spremlja stanje sestavnih delov glede obrabe ter nivoje in kakovost tekočin prek senzorjev in posebnih algoritmov. Pri novem vozilu bo prikazan teoretični datum prvega servisa, ki se bo spreminjal skladno z uporabo vozila. Tako boste na servis opozorjeni le, ko bo to potrebno.